H&M
Dworzec

Zakres prac:

  • creative
  • branding
  • digital
  • photo
  • video
  • event
  • radio
  • social

Muzyczny odjazd, który zawładnął social mediami i sercami warszawiaków.

Stworzyliśmy od podstaw koncepcję festiwalu muzycznego dla H&M. Kampania składała się z działań contentowych skupionych wokół podróży artystów zmierzających pociągiem na festiwal. W social video przedstawiliśmy artystów i poinformowaliśmy o datach ich koncertów. Kampanię wideo wspieraliśmy outdoorem z artystami i citylightami prezentującymi lineup. Komunikacje uzupełniały spoty radiowe informujące o zbliżającym się “muzycznym odjeździe”, który na długo zagościł w social mediach i w sercach warszawiaków.

Main Video

Outdoor / display

Outdoor / billboard

Elementy kampanii

HM DworzecHM Dworzec
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone