H&M Walentynki

Zakres prac:

  • creative
  • digital
  • social
  • motion

User generated content, który zmieniliśmy w walentynkowe kartki.

Aby zwiększyć brand love i zaangażowanie fanów H&M poprosiliśmy ich o podzielenie się z nami ich prawdziwymi historiami miłosnymi. Zbieraliśmy odpowiedzi w komentarzach pod czterema specjalnie przygotowanymi postami targetowanymi na różne rodzaje związków. Następnie we współpracy z rysowniczką Porysunki przygotowaliśmy dla najciekawszych odpowiedzi kartki walentynkowe z rysunkami ilustrującymi ich historie. Rysowaliśmy też na żywo w dniu walentynek w odpowiedzi na kolejne historie, które masowo pojawiały się na profilu H&M! W sumie opublikowaliśmy ponad 50 walentynek. Ta kampania sprawiła, że na długo podbiliśmy serca fanów i znacząco podnieśliśmy zaangażowanie pod postami marki.

Video Example

User generated content

Elementy kampanii

HM WalentynkiHM Walentynki
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone