Aby zwiększyć brand love i zaangażowanie fanów H&M poprosiliśmy ich o podzielenie się z nami ich prawdziwymi historiami miłosnymi. Zbieraliśmy odpowiedzi w komentarzach pod czterema specjalnie przygotowanymi postami targetowanymi na różne rodzaje związków. Następnie we współpracy z rysowniczką Porysunki przygotowaliśmy dla najciekawszych odpowiedzi kartki walentynkowe z rysunkami ilustrującymi ich historie. Rysowaliśmy też na żywo w dniu walentynek w odpowiedzi na kolejne historie, które masowo pojawiały się na profilu H&M! W sumie opublikowaliśmy ponad 50 walentynek. Ta kampania sprawiła, że na długo podbiliśmy serca fanów i znacząco podnieśliśmy zaangażowanie pod postami marki.
Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland
NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572