Mieliśmy za zadanie wesprzeć wprowadzenie na rynek nowej wody ID’EAU. Aby zakomunikować jej prozdrowotne właściwości postanowiliśmy stworzyć dwa 30-dniowe programy (dietetyczny i sportowy) wspierane piciem wody ID’EAU, które mogą pomóc polepszyć życie. Do kampanii zaprosiliśmy Eryka ‘erVegana’ Wańkowicza i Martę Hennig. We współpracy z nimi opracowaliśmy zadania dla fanów ich i marki ID’EAU. Zorganizowaliśmy także sesję, w której wzięli udział nasi ambasadorzy. W przygotowanych przez nas filmach zapraszali oni do udziału w kolejnych zadaniach w ramach swoich programów. Jednocześnie prowadziliśmy konkurs dla fanów na najlepiej wykonane zadania. Podsumowaniem projektu były efekty, którymi dzielili się fani pod postami. Ta kampania pokazała, że wystarczy tylko 30-dni, aby zaangażować małą społeczność do podjęcia próby zmiany swojego życia.
Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland
NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572