W związku z premierą butów Reebok FLOATRIDE stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju bieg uliczny z możliwością pokonywania przeszkód. Reebok POWERUN by Runmageddon odbył się na dystansie 10 km w samym centrum Warszawy. Podczas biegu uczestnik mógł sam zadecydować, czy pokonać daną przeszkodę i tym samym zyskać 1 minutę, czy ominąć ją i biec dalej. Udział w nim wzięło blisko 2000 biegaczy.Do współpracy zaangażowaliśmy aż 43 influencerów związanych ze sportem, którzy wspierali kampanię na każdym etapie w swoim mediach społecznościowych. Informację o wydarzeniu pojawiły się również na portalach internetowych, w prasie drukowanej oraz radiu. Event popularyzowały również otwarte treningi zorganizowane w ramach Reebok RUN CREW. Byliśmy odpowiedzialni również za działania outdoorowe.
Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland
NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572