Biedronka Lodometr

Zakres prac:

  • creative
  • motion
  • photo
  • production

Ponad 240 animacji, które pokazywały temperaturę w całej Polsce.

W ramach wsparcia wakacyjnej kampanii telewizyjnej “Lato na 5!” sklepów Biedronka, opracowaliśmy koncepcję Lodometru. Ten Facebookowy termometr pokazywał aktualną temperaturę w największych miastach Polski i równocześnie zachęcał do zakupu lodów. Przygotowaliśmy sesję produktów, a następnie ponad 240 animacji, które nawiązywały stylistyką do regionów w jakich były emitowane i wszelkich wariantów temperatur jakie mogły wystąpić latem. Koncept przygotowaliśmy z myślą o wykorzystaniu precyzyjnego targetowania od Facebooka. Dzięki niemu wyświetlaliśmy użytkownikowi posty sponsorowane z aktualną temperaturą za oknem i jednocześnie namawialiśmy go do zakupu lodów w pobliskiej Biedronce. Lodometr spełnił swoje zadanie i pokazał, że w lecie zawsze jest pogoda na to, by zjeść loda.

Video Example

Elementy kampanii

LodometrLodometr
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone