H&M KSM

Zakres prac:

  • creative
  • digital
  • photo
  • video
  • event
  • influencers
  • social

H&M KSM, czyli Konfrontacja Stylów Męskich.

KSM to kolejna kampania stworzona przez nas dla H&M. Tym razem przygotowaliśmy serię online’owych męskich video-pojedynków, w których uczestnicy rywalizowali ze sobą na "typowo męskie czynności" mając na sobie najnowszą kolekcję męską H&M. Każda rozgrywka składała się z 3 rund, w których uczestnicy musieli zmierzyć się z różnymi zadaniami w 3 różnych stylach modowych - modern classic, smart casual i casual.W pierwszej odsłonie kampanii wystąpił Piotr “Izaak” Skowyrski w pojedynku z Łukaszem “Jurasem” Jurkowskim, w kolejnej Pezet z Radosławem Paczuskim, a w ostatniej - Izu Ugonoh z Krzysztofem Hołowczycem. Po każdej walce użytkownicy mogli głosować na swoje ulubione stylizacje. Zwycięskie outfity z każdej rozgrywki trafiały do lookbooka w formie albumu zdjęciowego ze zwycięskim bohaterem. Dodatkowo w ramach komunikacji powstały teasery, skróty oraz inne materiały, które udostępniały fanpage współpracujących z nami portali internetowych.

Main Video

KV

Elementy kampanii

HM KSMHM KSM
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone