Otomoto

Zakres prac:

  • creative
  • strategy
  • video
  • display

Człowiek, który stracił głowę w reklamie telewizyjnej - dlaczego nie?

Przecież dla wymarzonego samochodu, czasami każdy z nas może ją stracić.“Kupuj z głową” to kampania, którą przygotowaliśmy dla OTOMOTO - lidera w segmencie serwisów z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. W jej ramach kreowaliśmy wizerunek marki,jako odpowiedzialnego partnera, który wspiera zarówno świadomy zakup jak i sprzedaż pojazdu.

TVC

DISPLAY

Elementy kampanii:

OtomotoOtomoto
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone