Powerun

Zakres prac:

  • creative
  • branding
  • digital
  • photo
  • video
  • event
  • PR
  • influencers
  • seeding
  • social

Pierwszy miejski bieg z przeszkodami.

W związku z premierą butów Reebok FLOATRIDE stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju bieg uliczny z możliwością pokonywania przeszkód. Reebok POWERUN by Runmageddon odbył się na dystansie 10 km w samym centrum Warszawy. Podczas biegu uczestnik mógł sam zadecydować, czy pokonać daną przeszkodę i tym samym zyskać 1 minutę, czy ominąć ją i biec dalej. Udział w nim wzięło blisko 2000 biegaczy.Do współpracy zaangażowaliśmy aż 43 influencerów związanych ze sportem, którzy wspierali kampanię na każdym etapie w swoim mediach społecznościowych. Informację o wydarzeniu pojawiły się również na portalach internetowych, w prasie drukowanej oraz radiu. Event popularyzowały również otwarte treningi zorganizowane w ramach Reebok RUN CREW. Byliśmy odpowiedzialni również za działania outdoorowe.

Main Video

KV

Map

Medals

Post Event Video

Elementy kampanii

Reebok PowerunReebok Powerun
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone