Opracowaliśmy koncepcję komunikacji nowej odsłony Reebok pop-up store, który wedle naszego pomysłu stał się Reebok FIT SHOP - jedynym w Polsce sklepem, w którym można było płacić wysiłkiem. Przygotowaliśmy szereg aktywacji i aktywności wypełniających 2 miesiące istnienia sklepu, relacjonowanych przez nas w social mediach poprzez zdjęcia i wideo z wydarzeń odbywających się tu każdego dnia. Do promocji tego miejsca stworzyliśmy walutę Delta, którą w pierwszej kolejności otrzymali sportowi influencerzy jako zaproszenie na event otwarcia. W ramach 2-miesięcznej kampanii nadawała też Reebok TV - streamowana live telewizja na profilu Reebok Sport. W ramach tego formatu przeprowadzaliśmy wywiady na żywo z gwiazdami sportu, trenerami i ekspertami od tematyki zdrowego trybu życia. Ta intensywna kampania złożona z wielu działań, które koordynowaliśmy sprawiła, że Reebok FIT SHOP stał się najmocniej świecącym punktem na sportowej mapie Warszawy w trakcie wakacji.
Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland
NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572