#Szacunek zaKlasyk

Zakres prac:

  • creative
  • influencers
  • digital
  • activation
  • photo
  • video
  • event
  • social
  • direct
  • PR

3 mln wyświetleń to tylko początek tej kampanii dla Reebok Classic.

By wypromować nawiązującą do lat 90. odsłonę modelu buta Club C zaprosiliśmy do współpracy dwa pokolenia polskiego rapu: Otsochodzi i Pelsona. Do ich wspólnego utworu nakręciliśmy teledysk, którego premiera odbyła się 20 lat po kultowej dacie w środowisku hip-hopowym na zorganizowanym przez nas evencie dla influencerów. Tego dnia klip miał swoją premierę także w digitalu. Materiał wspierała kampania social z loopami ujęć z klipu, lookbook z artystami, posty foto oraz aktywacje konsumenckie w sklepach i na Instagramie. “Szacunek za klasyk” długo gościł w hitach Youtube i został bardzo dobrze przyjęty przez konsumentów i środowisko hiphopowe.

Long Video

Lookbook

Event

Elementy kampanii

Szacunek Za KlasykSzacunek Za Klasyk
Kontakt

Spotkajmy się
i porozmawiajmy.

Cut The Mustard Sp. z o.o.
Airtech Business Park
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa, Poland

hello@cutthemustard.pl

NIP: 521-37-38-910,
REGON: 364737572

Obróć telefon / Rotate your phone